torsdag 18. november 2010

Været

Jeg trodde været i Rajasthan på denne tiden skulle være som en god norsk sommer.. Og det er det, men bare glimtvis. Hittil har det faktisk vært mest som en dårlig norsk sommer. Så de som tror jeg kommer tilbake misunnelsesverdig brun, trenger ikke å bekymre seg. Jeg er fortsatt like blek som da jeg dro, og kommer ikke til å kontrastere vinterhvite venner, kolleger og familie – dessverre. I går regnet det kraftig, og som dere ser er verken hytta jeg bor i, eller gårdsplassen her egentlig beregnet på vann… Undres hvordan de kommer seg gjennom monsunen…


Gårdsplassen: gjørme



En liten dam innenfor inngangsdøren

Underholdning i regnvaeret 2: Bollywooddans... Ikke riktig saa glamoroest som i filmene, men vi gjoer da det beste ut av situasjonen...


Med stearinlys og hodelykt er det mulig å finne frem på rommet, selv med skoddene for og uten strøm.

Underholdning i regnvaeret 1: Mimelek


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger