søndag 7. november 2010

Lalsot

Hei, folkens! Tusen takk til alle som har kommentert bloggen min paa Facebook! Jeg vet ikke helt hvordan man legger kommentarer til bloggen, men proev som anonym, og bare skriv navnet under, saa skal det gaa.

Jeg er naa i Lalsot, dvs utenfor Lalsot, der leieren for frivillige er. Skal proeve aa faa lagt inn noen bilder fra markedet i Lalsot, der vi var i dag for aa kjoepe viktige ting som feks lokale klaer, stearinlys (her er bare stroem mellom seks om kvelden og sju om morgenen) osv, men foreloepig er det litt vanskelig med bilder her...

I Lalsot er baade politistasjon og sykehus, saa her er ingen fare...  Jeg har proevd aa legge inn bildet av sykehuset under, er usikker paa om det vises. Det tar ca 20 minutter for hvert bilde jeg skal loade, saa da begrenser det seg. Noksaa tankevekkende, forresten, aa tenke paa hvor avhengige vi er av stroem. Proev en dag med stroem bare paa kveldstid - noksaa uvant...
I morgen skal vi ut paa prosjektene og velge hva vi vil gjoere, jeg tror det blir engelskundervisning for barn paa meg, og saa begynner arbeidet paa tirsdag. Er utrolig spent!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger