mandag 20. desember 2010

Snart levende igjen

Så skjedde det omsider meg også. Jeg har vært utrolig heldig hittil og ikke hatt noen andre sykdomsproblemer enn en seig forkjølelse, men lørdag kveld ble jeg, og tre andre i reisefølget mitt (vi var fem som tok helgen i Jodhpur) matforgiftet. Og hjelpe meg, som man ønsker å dø når sånt står på. Og så vanvittig fjern tanken på noen gang å skulle spise igjen virker. Men jeg begynner å komme meg nå, tror jeg. Jeg overlevde et fem timer forsinket nattog søndag fra Jodhpur tilbake til Dausa, og derfra en to timers svært humpete kjøretur til leiren i dag, mandag, så det verste er forhåpentligvis over, og jeg satser på å være tilbake på skolen igjen i morgen. Men akk, akk. Sympati mottas med takk. For øvrig var Jodhpur en veldig koselig by, og Sarvar Guest House, hvor vi bodde, kan anbefales på det aller varmeste! De som jobbet der var superhyggelige, lagde god mat (uff, hadde vi bare spist middag der, og ikke på den fancy, dyre restauranten vi endte opp på, ville dette aldri skjedd… ) og det var helt i orden at vi beholdt rommet en dag ekstra da opptil flere av oss var ubevegelige søndag og ikke orket tanken på utsjekking klokken ti om morgenen. Slenger ved noen bilder jeg rakk å ta før Mørket senket seg.

Bybilde

Hotellrommet :-)

Safranlassi og chai. Lykke, lykke.

 
Slottet i Jodhpur. Deler av det er et "Heritage Hotel" og ryktene skal ha det til at Mette Marit og gjengen bodde her da de var på besøk for noen uker siden.

2 kommentarer:

  1. Stakars Rikke-mor! Masse sympati fra en med omgangssyke selv i forrige uke. Håper du kommer deg på bena igjen!

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg er mye bedre nå, heldigvis! Du også, håper jeg! Ha en kjempefin jul, og så sees vi snart, friske og raske, begge to, forhåpentlig - det gleder jeg meg ordentlig til! Klem!

    SvarSlett

Totalt antall sidevisninger