tirsdag 7. desember 2010

Jippi!! Førjulsgave!

Ååå, i dag var en litt tung skoledag, av en eller annen grunn, kanskje fordi det er mandag og vi har nye frivillige (noe som er bra, men barna blir jo helt tulleruske når de får nye folk å forholde seg til…). Så da var det utrolig koselig å komme tilbake til leiren og få beskjeden om at en pakke lå og ventet meg på kontoret! Jippi!! Plastlommer, morsomme blyanter og klistremerker – jeg har allerede planene klare: Plastlommene skal brukes til å samle hver av elevenes arbeider i, så jeg kan gi dem når jeg drar; blyantene blir avskjedsgaver og klistremerkene er yndede premier når vi for eksempel leker ”sett sammen riktig ord og bilde”-leken eller har andre mer eller mindre pedagogiske aktiviteter. Eva, tusen, tusen takk, du er en alle tiders svigermor, jeg er utrolig heldig som har deg – og det er det ikke bare jeg som synes; det var samstemt lovsang til svigermor da jeg åpnet pakken her i campen! Masse masse smil og klemmer til deg, Eva! J 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Totalt antall sidevisninger